Znana marka sklepów spożywczych kończy działalność. W tym tygodniu zostanie zamknięty ostatni sklep

fot. Pexels

Znana sieć sklepów „Piotr i Paweł” kończy działalność. Ostatni sklep znanej sieci w tym tygodniu przeszedł rebranding na Eurospar – czytamy w serwisie wiadomoscihandlowe.pl.

Sieć sklepów „Piotr i Paweł” to symbol polskiej przedsiębiorczości i największa polska sieć delikatesowa. Placówki Piotra i Pawła przez wiele lat były świetnie dopracowane i zaaranżowane, słynęły z szerokiej oferty produktów świeżych, dobrze zaprojektowanych produktów marki własnej, a także innowacyjności.

Jak zaznaczają wiadomoscihandlowe.pl, rebranding wszystkich sklepów na SPAR, SPAR Express i Eurospar pierwotnie miał się zakończyć w pierwszym kwartale 2021 r. „W większości placówek się to udało, jednak w pojedynczych lokalizacjach proces został rozciągnięty w czasie w związku chociażby z renegocjowaniem cen czynszów z właścicielami obiektów” – czytamy

Teraz biuro prasowe SPAR potwierdziło, że ostatnim sklepem „Piotr i Paweł” był supermarket w warszawskim centrum handlowym Klif. Tak naprawdę jednak placówka od wielu miesięcy funkcjonowała jako quasi-Spar, ze sparowym asortymentem i wieloma typowo sparowymi akcentami wizualnymi. Pełny rebranding zakończył się w tym tygodniu.

Sieć Piotr i Paweł, założona w 1990 roku przez Eleonorę Woś oraz jej synów Piotra Wosia i Pawła Wosia, zaczynała od małego, 60-metrowego sklepu w Poznaniu, a nieco ponad dwie dekady później liczyła 146 placówek handlowych.

Źródło: wiadomoscihandlowe.pl