Wisła Płock zna się na marketingu. Tym razem sparodiowali irytującą reklamę sklepu internetowego

screen z Twitter / Wisła Płock

Dział marketingu Wisły Płock znów stanął na wysokości zadania. Tym razem w sieci pojawił się film reklamowy wzorowany na reklamie marki Shopee. Parodia w wykonaniu pracowników klubu PKO Ekstraklasy wyszła świetnie.

Wisła Płock zorganizowała wyprzedaż koszulek z sezonu 2021/2022. Kampania promocyjna została odwzorowana na podstawie reklamy sklepu internetowego Shopee, która przez wiele tygodni irytowała widzów i słuchaczy praktycznie wszystkich stacji i rozgłośni w Polsce. „Nie włączajcie, bo tego nie da się odzobaczyć i odusłyszeć” – czytamy na Twitterze Wisły Płock.

Jednym z bohaterów spotu jest młody mężczyzna przypominający Roberta Lewandowskiego. „Płocki Lewandowski sprzeda ci koszulki Wisły. Nie Barcy, a Wisły” – brzmi fragment nagrania. Co ciekawe, w zespole z Płocka występuje Mateusz Lewandowski, ale nie jest on spokrewniony z kapitanem naszej reprezentacji.

To już kolejny przykład, że dział marketingu Wisły Płock zna się na rzeczy. Wcześniej klub wykorzystał, że piłkarz Jakub Rzeźniczak jest podobny do odtwórcy roli Jamesa Bonda Daniela Craiga i zaprezentował nagranie, w którym ratuje on prezesa przed niebezpieczeństwem. Z kolei przedłużenie kontraktu przez innego zawodnika – Piotra Tomasika – zostało okraszone filmikiem wzorowanym na popularnej grze GTA.

Źródło: Wisła Płock