Sanah będzie miała własną markę… kabanosów. Kolejna nietypowa kampania z udziałem celebrytów

screen z Youtube / Sanah

Popularna piosenkarka Sanah nawiązała współpracę z marką Sokołów, producentem wędlin. W sklepach pojawią się produkty sygnowane przez artystkę. “Kabanosiki Sanah Uczta” będą dostępne w wybranych punktach.

REKLAMA

Marka Sokołów nawiązała współpracę z Zuzanną Jurczak, znaną jako Sanah. Producent wędlin został sponsorem trasy koncertowej artystki o nazwie Uczta Tour’22. Dzięki temu fani piosenkarki będą mogli kupić kabanosy sygnowane pseudonimem celebrytki. Będą one dostępne wyłącznie w sklepach firmowych Sokołów i Gzella.

W ten sposób marka ma trafić do świadomości młodych klientów. – Chcemy skutecznie docierać do młodych konsumentów, stawiając na nowe aktywności w tym obszarze. Dlatego niezmiernie cieszymy się z takiej formy współpracy, jaką jest partnerstwo trasy koncertowej Sanah Uczta Tour ’22 – powiedział Maciej Częścik, wiceprezes ds. handlu i marketingu w Sokołów SA, cytowany przez portalspozywczy.pl.

W podobnej akcji reklamowej wziął udział znany raper Mata, syn prawnika Marcina Matczaka. Sieć restauracji McDonald’s zaoferowała klientom autorski zestaw przygotowany przez celebrytę. Kampania była promowana hasłem “Mata przejmuje Maka”. Jak informował na początku listopada dyrektor marketingu McDonald’s Polska, w pierwszym tygodniu współpracy z Matą sprzedaż wzrosła o 60 proc. w stosunku do analogicznego okresu zeszłego roku.

Źródło: portalspozywczy.pl

REKLAMA