Nowa marka sklepów spożywczych wchodzi do Polski. Na początek Warszawa

Zdjęcie ilustracyjne, fot. Pixabay

Grupa Maxima – właściciel działającej w Polsce sieci sklepów Stokrotka – wprowadza na polski rynek markę Barbora – największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich. Jako pierwsi zamówienia będą mogli składać mieszkańcy Warszawy.

REKLAMA

W ofercie sklepu znajdą się produkty spożywcze i artykuły codziennego użytku. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na szybkie dostawy artykułów spożywczych spowodowanym pandemią, Barbora otworzyła nowe centra dystrybucyjne na Litwie, Łotwie i w Estonii.

Zamierzamy wprowadzić na polski rynek to, co do tej pory zbudowaliśmy, wnikliwie przetestowaliśmy oraz udoskonaliliśmy w krajach bałtyckich, czyli wysoką jakość, szybką i wygodną dostawę produktów oraz prokliencką obsługę. W ubiegłym roku przechodziliśmy niezwykle dynamiczny rozwój, wprowadziliśmy wiele zmian, które pozwoliły nam znacząco zwiększyć nasze możliwości i sprostać potrzebom szybko rosnącej bazy klientów” – powiedział Andrius Jurgelevičius, prezes spółki Barbora.pl, cytowany w komunikacie.

Źródło: Business Insider Polska

REKLAMA