Legia Warszawa ma nowego sponsora. Jego nazwa dobrzy kojarzy się Polakom

fot. Mateusz Kostrzewa / Legia.com

Mistrz Polski Legia Warszawa ogłosiła pozyskanie nowego partnera. Od początku sezonu na koszulkach Legionisów pojawi się marka Plus500. Spółka sponsoruje także Atletico Madryt oraz BSC Young Boys.

REKLAMA

Plus500 to internetowa platforma dla klientów indywidualnych do międzynarodowego handlu kontraktami CFD (kontrakty różnicy kursowej). Umowa między Legią Warszawa, a spółką będzie obowiązywała od początku sezonu 2020/21 i została podpisana na 2 lata, z opcją przedłużenia na kolejny rok. Logo firmy będzie widniało między innymi na froncie koszulki Mistrzów Polski.

Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z tak wyjątkowym klubem, jakim jest Legia Warszawa. Kontynuujemy w ten sposób nasze zaangażowanie we wspieranie profesjonalnego sportu i sponsoring najwyższej klasy mistrzowskich klubów na całym świecie. Współpraca z Legią pomoże nam konsekwentnie wzmacniać międzynarodową rozpoznawalność marki Plus500, a także zwiększy znajomość naszej firmy wśród klientów w Polsce, która jest dla nas ważnym rynkiem o dużym potencjale – powiedział David Zruia, prezes spółki Plus500.

Internauci od razu wychwycili podobieństwo marki nowego sponsora Legii do polskiego programu socjalnego „500 plus”. W sieci można znaleźć żartobliwe komentarze, np. taki, że Legia dostanie swoje “500 plus”.

Źródło: mat. prasowe / własne

REKLAMA