Klienci skarżą się na brak dostępności ekogroszku. Sklep internetowy Polskiej Grupy Górniczej świeci pustkami

screen z sklep.pgg.pl

Osoby ogrzewające domy ekogroszkiem zgłaszają problemy z zakupem produktu. Polska Grupa Górnicza założyła kilka tygodni temu sklep internetowy z ofertą dla klientów detalicznych, ale przy produktach widnieje komunikat “brak towaru”.

REKLAMA

Państwo Polskie w swej łaskawości utworzyło możliwość zakupu opału wprost od producenta. Tylko jeden mały problem jest, towar rzucają trzy razy dziennie, w małych ilościach, znika błyskawicznie, szansa na kupno, to jak wygrać w lotto. Puste półki zostają” – napisał pan Paweł, użytkownik Twittera. Inny internauta skarży się, że od miesiąca nie może nigdzie dostać choćby jednego worka, a w jego domu temperatura spada w nocy do 18 stopni Celsjusza.

Po wejściu na stronę sklepu Polskiej Grupy Górniczej przy każdym produkcie widnieje komunikat “brak towaru”. Na fanpage’u sklepu zdenerwowani klienci zgłaszają problemy z dostępnością towaru od kilku tygodni. “Strona dziwnym trafem w godzinach 18-19, gdy mają być dodane nowe ilości ekogroszku, przestaje działać pod pretekstem rzekomych zbyt dużych liczby transakcji a przez cały dzień jest ok… Jedna wielka ściema…” – napisał rozżalony pan Michał.

Choć temperatury w dzień są już wreszcie wiosenne, to nocą bywa chłodno i część gospodarstw domowych chce dogrzewać swoje budynki. Prawdziwy problem z brakiem węgla typu ekogroszek może pojawić się jesienią, gdy zapotrzebowanie na opał gwałtownie wzrośnie. O takiej sytuacji alarmowali sprzedawcy węgla w Polsce, którzy ostrzegali, że embargo na rosyjski węgiel może doprowadzić do niedoborów surowca i wysokich cen dla gospodarstw domowych.

Źródło: Facebook / PGG

REKLAMA