W spocie promującym tegoroczną edycję akcji Telewizji Polskiej “Reklama dzieciom” wystąpiła m.in. córka Joanny i Jacka Kurskich. Dzieci biorące udział w reklamie nie zostały wybrane w castingu, co wzbudza kontrowersje.
REKLAMA
Telewizja Polska organizuje akcję charytatywną “Reklama Dzieciom” od 1993 roku. W pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia w TVP, tuż po głównym wydaniu “Wiadomości”, emitowany jest specjalny blok reklamowy. W spocie promującym tegoroczna akcję wystąpiły m.in. córka Joanny i Jacka Kurskich, a także syn gwiazdy TVP Idy Nowakowskiej. Dzieci biorące udział w reklamie nie zostały wybrane drogą castingu, a o ich uczestnictwie zdecydowała producentka, czyli… Joanna Kurska.
Serwis Wirtualnemedia.pl zwrócił się do TVP z zapytaniem, dlaczego w spocie pojawiły się właśnie dzieci, których rodzice pracują w stacji. “Nie było castingu, taką decyzję podjęła producentka spotu Joanna Kurska. W realizacji poza córką państwa Kurskich biorą udział gwiazdy TVP oraz dziecko jednej z nich. Rodzice wyrazili pisemne zgody na wykorzystanie wizerunku swoich dzieci w spocie. Wszystkie osoby dorosłe i dzieci wystąpiły charytatywnie” – odpowiedziało Centrum Informacji TVP.
Publiczny nadawca zapowiedział jednak, że sprawa będzie wyjaśniana, bo “Joanna Kurska postanowiła skorzystać z autonomii w sposób, który może budzić kontrowersje”. Nie wiadomo jednak, jak długo potrwa jeszcze kariera żony Jacka Kurskiego w TVP, ponieważ media spekulują, że poleci ona wraz z mężem do Waszyngtonu, gdzie były prezes TVP otrzymał intratną posadę w Banku Światowym.
Źródło: WirtualneMedia.pl
REKLAMA