Wiadomości z tagiem Rowery  RSS
Colnago C64 Przemysława Niemca

Dodano: 02.05.2018 20:13 | 3 odsłon | 0 komentarzy

Podczas wspólnej przejażdżki Fiorenzo Magni, trzeci największy włoski kolarz po Coppim i Bartalim, powiedział Ernesto Colnago, że bolą go nogi. Jego rower był nowy, a za trzy dni z Palermo ruszał wyścig Giro d`Italia. Ten spojrzał na jego korby i stwierdził, że coś jest nie tak. Traf chciał, że przejeżdżali obok jego sklepu – można […]

Źródło: naszosie.pl

Lang Team Race 2018 startuje w Warszawie 20 maja!

Dodano: 02.05.2018 11:51 | 2 odsłon | 0 komentarzy

Lang Team Race to szosowe wyścigi kolarskie dla amatorów w zawodowej oprawie. Pierwsza edycja zawodów organizowanych przez Czesława Langa już 20 maja w Warszawie! W stolicy kolarze powalczą na najczęściej odwiedzanych szosach wokół Mazowsza. Start i meta w Wilanowie, a runda będzie wiodła przez popularne Gassy, miejsce gdzie w weekend można spotkać więcej rowerów szosowych […]

Dookoła Polski dla Wojtka Sobierskiego

Dodano: 02.05.2018 11:43 | 3 odsłon | 0 komentarzy

3 maja swoją rowerową podróż dookoła Polski rozpocznie Tomek Czernich, nasz współpracownik! Rusza w drogę, by pomóc zebrać środki, potrzebne na rehabilitację cierpiącego na mózgowe porażenie dziecięce Wojtka. Pomysł, by objechać nasz kraj wzdłuż granic, pojawił się w głowie Tomka jeszcze w ubiegłym roku. Pierwotnie miał wyruszyć dopiero w sierpniu, lecz kiedy pojawiła się możliwość, […]

Pieszo, z kijkami lub na rowerze. Tłumy turystów w Górach Opawskich

Dodano: 02.05.2018 10:30 | 4 odsłon | 0 komentarzy

Wraz z rozpoczęciem majówki miłośnicy wędrówek zawitali w Góry Opawskie. Całe rodziny aktywnie spędzają czas na świeżym powietrzu. Góra Parkowa, Długota, Srebrna Kopa i Krzyżówka to tylko kilka z wielu szczytów, które czekają na turystów.- W Górach Opawskich każdy znajdzie coś dla siebie - zapewnia Piotr Konieczny, przewodnik sudecki. - Najchętniej podczas majówki turyści wybierają się na Kopę Biskupią. To najwyższy szczyt w regionie i na Opolszczyźnie. Prosty, łatwy do przejścia jest szlak koloru żółtego, który prowadzi do schroniska 'Pod Biskupią Kopą'. Co ciekawe, większość osób właśnie od tego szczytu rozpoczyna sezon turystyczny - zaznacza Konieczny.Turyści chętnie zwiedzają także zabytkowe miasta, takie jak Głuchołazy czy Prudnik. - Przyjechałyśmy z koleżankami aż znad morza. Chciałyśmy trochę odpocząć i powspominać - mówią turystki. - Piękne tereny, dawno tutaj nie byłyśmy. Odpoczywamy, a przy okazji zażywamy trochę świeżego powietrza, przyrody, ale też to dobra okazja, żeby poznać ludzi. Na razie byłyśmy na Kopie Biskupiej, znamy ten szlak i tu czujemy się bezpiecznie - dodają.- Fajnie jest, kiedyś już tu byliśmy. Lubimy chodzić po górach. Jest przyjemnie, sympatycznie. ...

Źródło: radio.opole.pl

Giro d`Italia 2018: Thibaut Pinot i spółka wystartują na nowym rowerze

Dodano: 01.05.2018 22:00 | 2 odsłon | 0 komentarzy

Drużyna Groupama-FDJ poinformowała za pośrednictwem Twittera, że podczas 101. edycji Giro d`Italia będzie korzystać z nowego modelu roweru francuskiej marki Lapierre - Xelius SL.

Źródło: naszosie.pl

Nowy Sącz: dziecko na rowerku na środku drogi. O krok od tragedii

Dodano: 01.05.2018 14:22 | 3 odsłon | 0 komentarzy

Jakie szanse ma dziecko na rowerku przy czołowym zderzeniu z autem? Żadne. Powinni o tym pamiętać rodzice malucha, który o mało nie zginął na...

Źródło: https:

Opolanie aktywnie spędzają majowy weekend

Dodano: 01.05.2018 12:00 | 4 odsłon | 0 komentarzy

Od rana biegają, jeżdżą na rowerach i spacerują po wyspie Bolko. Opolanie aktywnie rozpoczęli pierwszy dzień długiego weekendu majowego. Z godziny na godzinę przybywa rodziców z dziećmi, którzy na majową wycieczkę postanowili wybrać się do opolskiego zoo. - Pogoda sprzyja spędzaniu wolnego czasu na powietrzu. Teraz jeszcze nie jest tak gorąco, a po południu pewnie pojawią się tu tłumy - mówią Opolanie.- W planach na dzisiaj mamy głównie zoo. Jak najwięcej na świeżym powietrzu, bo jest piękna pogoda i trzeba korzystać, jak najwięcej tego słoneczka chwytać - mówi jedna z mam.- Dzisiaj taki piknik rowerowy, pogoda majowa na to pozwoliła, więc jedziemy z Opola do Turawy, tam zjemy po lodzie i frytkach i z powrotem do domu, więc praktycznie cały dzień w trasie dzisiaj będziemy - mówi pan Rafał.- My również planujemy ten czas spędzić aktywnie, wybieramy się na wyspę Bolko posiedzieć chwilkę na trawniku. Planujemy spędzić czas w formie pikniku no i korzystamy z pogody - dodają opolanki.Słoneczna pogoda ma utrzymać się do końca tygodnia. W środę i w czwartek mogą jednak pojawić się przelotne opady i burze.

Źródło: radio.opole.pl

Naprawiamy każdy model Roweru

Dodano: 01.05.2018 6:04 | 7 odsłon | 0 komentarzy

Ogłoszenie użytkownika:
Pozostało: 14 dni
Opis: Specjalistyczne naprawy rowerowe www.mobilnyserwisrowerowy.waw.pl Dojeżdżamy do klienta pracujemy od 10 - tej do - jak jeszcze mechanik widzi na oczy

Źródło: www.letmeknow.pl

Naprawiamy każdy model roweru

Dodano: 01.05.2018 0:00 | 5 odsłon | 0 komentarzy

Specjalistyczne naprawy rowerowe www.mobilnyserwisrowerowy.waw.pl Dojeżdżamy do klienta pracujemy od 10 - tej do - jak jeszcze mechanik widzi na oczy heh :)

Źródło: feedproxy.google.com

Rowerowe wycieczki po Krakowie z przewodnikiem

Dodano: 30.04.2018 23:49 | 5 odsłon | 0 komentarzy

Zapraszamy wszystkich, którzy chcą spędzić aktywnie czas na rowerze, a przy okazji poznać nasze miasto z jego mniej znanej strony, na serię wiosennych przejażdżek rowerowych. Poprowadzą je przewodnicy z Biura Przewodników Krakowskich JURA. Najbliższe wycieczki odbędą się: w niedzielę, 6 maja, „Historia krakowskich Żydów” w niedzielę, 13 maja, „Quadropolis, czyli  Kleparz, Kraków, Kazimierz, Podgórze” Wycieczka, […]